5.0
gebaseerd op 917 reviews
Mark - meer dan 2 jaar geleden
Paulien - meer dan 2 jaar geleden

Melissa heeft vanmiddag weer mijn jaarlijkse op fris behandeling gedaan van mijn wekbrauwen.
Ze deed dat weer op een fijne gezellige manier en wat ook belangrijk is, zo pijnvrij mogelijk.

janet - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben vandaag geweest voor mijn jaarlijkse behandeling voor de wenkbrauwen en ze zijn weer super mooi geworden . Ben weer tevreden 😊

Amrieta - meer dan 2 jaar geleden

Super blij weer met mijn wenkbrauwen. Melissa is een topper!

Melissa - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom al vele jaren en ben altijd weer blij na de opfrisbeurt van mijn hairstrokes. Gelijkertijd weer met up to date advies. Blijf een trouwe klant

Christine - meer dan 2 jaar geleden

Ben altijd zeer tevreden over de behandelingen en service. Goede nazorg die je mee krijgt en vrij wel direct na de behandeling goed resultaat

Brittany - bijna 3 jaar geleden

Goede uitleg, aardige medewerkster.

Jacqueline - bijna 3 jaar geleden

Intake gesprek was heel duidelijk en professioneel. Heel vriendelijk geholpen. Hygiënische salon. Zeer goede eerste indruk ervaren.

Willy - bijna 3 jaar geleden
Jose - bijna 3 jaar geleden