5.0
gebaseerd op 917 reviews

Altijd top! Zal hier altijd blijven komen. Gezellig en perfecte kwaliteit!

Amber - meer dan 2 jaar geleden

Netjes als altijd.

Barbara - meer dan 2 jaar geleden

Melissa heeft weer top werk geleverd, ben al jaren bij haar onder behandeling voor mijn wenkbrauwen en het is weer prachtig geworden. Ze is ook nog eens heel gezellig tijdens de behandeling, het is een uitje voor mij, bedankt Melissa

Corinne - meer dan 2 jaar geleden

Bedankt Melissa voor de prachtige pmu wenkbrauwen🙏🏼 Eén echt kunstwerk

Diana - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben vandaag geweest voor de nazorg van mijn wenkbrauwen. Er was een klein plekje wat mij stoorde die hebben ze bijgewerkt kosteloos vind heel netjes. Super service ❤️ en super tevreden 😊

Amrieta - meer dan 2 jaar geleden

Prettig geholpen en een ontspannen sfeer.

Daniëlle - meer dan 2 jaar geleden
Naomi - meer dan 2 jaar geleden

Ik vond het heel fijn. Super blij met mijn wimper lift! En ontzettend leuk geholpen. Echt een aanrader!

Mirthe - meer dan 2 jaar geleden

3e behandeling weer net zo goed gedaan als de 1e 2 behandelingen door Melissa. Het betreft PMU wenkbrauwen hairstroke. De tijd is zo voorbij en gezellig gekletst met Melissa.

Ans - meer dan 2 jaar geleden

Ik word goed geïnformeerd en wordt prettig behandeld.

Femke - meer dan 2 jaar geleden