Altijd een super behandeling bij Milena. Kan er weer een jaar tegen aan met mijn wenkbrauwen.
Marielle
-
bijna 3 jaar geleden
perfect
Julieta
-
bijna 3 jaar geleden
Heerlijke behandeling! Goed geholpen en fijne producten.
Zina
-
bijna 3 jaar geleden
Opnieuw voortreffelijk. Mijn huid is erg blij en glanst opnieuw
Zie er naar uit voor de volgende behandeling. Wat een verwennerij.
Dank jullie team
Odette
-
bijna 3 jaar geleden
Het was vandaag weer voortreffelijk. Mijn huid is blij en glanst gezond weer na de vakantie.
Ik verheug mij alweer op de volgende behandeling.
Odette
-
bijna 3 jaar geleden
Super fijn bij Melissa n zit er weer mooi op
Petra
-
bijna 3 jaar geleden
Was n geweldige behandeling dankjewel Henriette Vivie
Henriette
-
bijna 3 jaar geleden
Super vriendelijk geholpen! Goeie uitleg ook voor de nabehandeling (thuis) zeker een aanrader
Melissa
-
bijna 3 jaar geleden
Altijd netjes en professioneel behandeld. Zeer tevreden, ik kom er al aantal jaren.
Monique
-
bijna 3 jaar geleden
Marianne
-
bijna 3 jaar geleden