5.0
gebaseerd op 917 reviews

Altijd een super behandeling bij Milena. Kan er weer een jaar tegen aan met mijn wenkbrauwen.

Marielle - bijna 3 jaar geleden

perfect

Julieta - bijna 3 jaar geleden

Heerlijke behandeling! Goed geholpen en fijne producten.

Zina - bijna 3 jaar geleden

Opnieuw voortreffelijk. Mijn huid is erg blij en glanst opnieuw
Zie er naar uit voor de volgende behandeling. Wat een verwennerij.
Dank jullie team

Odette - bijna 3 jaar geleden

Het was vandaag weer voortreffelijk. Mijn huid is blij en glanst gezond weer na de vakantie.
Ik verheug mij alweer op de volgende behandeling.

Odette - bijna 3 jaar geleden

Super fijn bij Melissa n zit er weer mooi op

Petra - bijna 3 jaar geleden

Was n geweldige behandeling dankjewel Henriette Vivie

Henriette - bijna 3 jaar geleden

Super vriendelijk geholpen! Goeie uitleg ook voor de nabehandeling (thuis) zeker een aanrader

Melissa - bijna 3 jaar geleden

Altijd netjes en professioneel behandeld. Zeer tevreden, ik kom er al aantal jaren.

Monique - bijna 3 jaar geleden
Marianne - bijna 3 jaar geleden