5.0
gebaseerd op 917 reviews
manon - meer dan 2 jaar geleden

Ik vond het weer super gezellig en vooral professioneel

Eveline - meer dan 2 jaar geleden

mooie salon, en een prettige behandeling.

Corrie - meer dan 2 jaar geleden

Zoals altijd kom ik er als herboren uit.
Altijd een top verwennerij.
Dank en warme groet Odette

Odette - meer dan 2 jaar geleden

Altijd goed geholpen ❤️

Khadija - meer dan 2 jaar geleden

Goed geholpen en vriendelijk ontvangst.

Lamud - meer dan 2 jaar geleden

Weer prima geholpen en erg blij met het resultaat.

Tiny - meer dan 2 jaar geleden

Super!

Brittany - meer dan 2 jaar geleden

Dit was mijn 2e afspraak en ik ging weer weg met prachtige wenkbrauwen. Ben erg tevreden.

Ans - meer dan 2 jaar geleden

Elke keer als ik kom word ik altijd vriendelijk ontvangen en wat me opvalt dat Milena ook altijd geinteresseerd in me is en ze weet en onthoudt ook dingen van je, waar ze dan ook naar vraagt.

Dineke - meer dan 2 jaar geleden