manon
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik vond het weer super gezellig en vooral professioneel
Eveline
-
meer dan 2 jaar geleden
mooie salon, en een prettige behandeling.
Corrie
-
meer dan 2 jaar geleden
Zoals altijd kom ik er als herboren uit.
Altijd een top verwennerij.
Dank en warme groet Odette
Odette
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd goed geholpen ❤️
Khadija
-
meer dan 2 jaar geleden
Goed geholpen en vriendelijk ontvangst.
Lamud
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer prima geholpen en erg blij met het resultaat.
Tiny
-
meer dan 2 jaar geleden
Super!
Brittany
-
meer dan 2 jaar geleden
Dit was mijn 2e afspraak en ik ging weer weg met prachtige wenkbrauwen. Ben erg tevreden.
Ans
-
meer dan 2 jaar geleden
Elke keer als ik kom word ik altijd vriendelijk ontvangen en wat me opvalt dat Milena ook altijd geinteresseerd in me is en ze weet en onthoudt ook dingen van je, waar ze dan ook naar vraagt.
Dineke
-
meer dan 2 jaar geleden