5.0
gebaseerd op 917 reviews

Was weer prima! Mooie wenkbrauwen voor het komend jaar!

Yvonne - meer dan 2 jaar geleden

Ben heel blij met mijn wenkbrauwen, mooie kleur en vorm.
Goede en uitgebreide uitleg gekregen over methodes en kleuren en nazorg.

Wil - meer dan 2 jaar geleden

Gisteren bij jullie geweest voor een gezichts behandeling. Met 1 woord geweldig. Zo fijn geholpen door Melissa heel ontspannen, goede uitleg. Echt in de watten gelegd.

Anneke - meer dan 2 jaar geleden

Eerste keer dat ik hierheen ben gegaan. Heel fijn geholpen en goede duidelijke uitleg.

Denise - meer dan 2 jaar geleden

Milena is een topper!!

Lourens - meer dan 2 jaar geleden
Ria - meer dan 2 jaar geleden

Heel fijn geholpen, alles in overleg, goed advies en het ziet er fantastisch uit!

Shenja - meer dan 2 jaar geleden

Fijn dat jullie de tijd nemen en voor jullie goede en duidelijke advies.

Shenja - meer dan 2 jaar geleden

Wederom weer heel goed geholpen door Melissa! Naast dat het gezellig is, knapt zij mijn wenkbrauwen ook altijd weer helemaal op! 💕

Benthe - meer dan 2 jaar geleden

Het is altijd gezellig met een heerlijk kopje koffie om hier te zijn en erg tevreden over het resultaat.

Betty - meer dan 2 jaar geleden