Margo
-
bijna 3 jaar geleden
Deskundig advies!
Els
-
bijna 3 jaar geleden
Vond het helemaal oké, zeer tevreden tot nu toe, toppie
Margareth
-
bijna 3 jaar geleden
Eerste wimperlift gehad daar maar mega tevreden!
Esther
-
bijna 3 jaar geleden
Goed en vriendelijk ontvangen
Margareth
-
bijna 3 jaar geleden
Zéér proffecioneel bedrijf met vakkundige en leuke dames. Ik kom hier al jaren voor mij permanente make'up. Voor mij moet het perfect zijn, aangezien het niet iets is dat je 'eventjes' laat doen. Perfect is het wat mij betreft zeker! Aanrader!
Moira
-
bijna 3 jaar geleden
Marian
-
ongeveer 3 jaar geleden
Mooie salon, fijne ontvangst en deskundig geholpen. Mijn PMU is prachtig en de prijs is heel schappelijk.
Eline
-
ongeveer 3 jaar geleden
Weer geweldig geholpen!
Hetty
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zoals altijd kom ik er als herboren uit de behandeling.
is echt genieten
Professioneel en deskundig.
Odette
-
ongeveer 3 jaar geleden