5.0
gebaseerd op 917 reviews
Lotte - ongeveer 3 jaar geleden

Superfijne behandeling; op tijd begonnen en met aandacht uitgevoerd. En ook nog ruimte voor extra vragen (van mijn kant). Wat wil je nog meer?

Ellen - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldig kundig en supervlot! Super happy met mn mooie brows😍

Robertien - ongeveer 3 jaar geleden

Mooi resultaat, professioneel en vriendelijk geholpen.

Patricia - ongeveer 3 jaar geleden
Kimberley - ongeveer 3 jaar geleden

Ik werd vriendelijk en proffesioneel geholpen, ik ben erg tevreden over het resultaat.

Mirella - ongeveer 3 jaar geleden

Aardige arts ,tevreden over de behandeling

Marian - ongeveer 3 jaar geleden
Marene - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijke specialiste voel je gelijk op je gemak wenkbrauwen gedaan mooi en geen pijn. Ben er erg blij mee

Marga - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldig geholpen zeer vakkundig ik kom er al een paar jaar voor mij geen andere salon

Willeke - ongeveer 3 jaar geleden