Lotte
-
ongeveer 3 jaar geleden
Superfijne behandeling; op tijd begonnen en met aandacht uitgevoerd. En ook nog ruimte voor extra vragen (van mijn kant). Wat wil je nog meer?
Ellen
-
ongeveer 3 jaar geleden
Geweldig kundig en supervlot! Super happy met mn mooie brows😍
Robertien
-
ongeveer 3 jaar geleden
Mooi resultaat, professioneel en vriendelijk geholpen.
Patricia
-
ongeveer 3 jaar geleden
Kimberley
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ik werd vriendelijk en proffesioneel geholpen, ik ben erg tevreden over het resultaat.
Mirella
-
ongeveer 3 jaar geleden
Aardige arts ,tevreden over de behandeling
Marian
-
ongeveer 3 jaar geleden
Marene
-
ongeveer 3 jaar geleden
Vriendelijke specialiste voel je gelijk op je gemak wenkbrauwen gedaan mooi en geen pijn. Ben er erg blij mee
Marga
-
ongeveer 3 jaar geleden
Geweldig geholpen zeer vakkundig ik kom er al een paar jaar voor mij geen andere salon
Willeke
-
ongeveer 3 jaar geleden