Ik kom al sinds 2017 bij Extended Skin voor mijn wenkbrauwen. Ik ben een aantal keer bij Melissa geweest, maar ook bij Milena. Beide nemen ze echt de tijd voor je en luisteren ze naar wat je wil. Daarnaast zijn ze ook altijd in voor een gezellig praatje. Ik kom hier graag!
Behandeling, verzorging en klantvriendelijkheid top.
Alles was vandaag opnieuw voortreffelijk. Ik kom er altijd als herboren uit de salon.
Dankzeggend
Altijd goede aandacht/behandeling
Goed geholpen!
Had door chemo geen wenkbrauwen meer. Nu met hairstroke weer prachtige wenkbrauwen in een kleur die bij mijn haar past. Echt professioneel gedaan en tijdens de behandeling gezellig gepraat met een erg vriendelijke eigenaresse die de behandeling deed.
Was een controleafspraak en ben ik tevreden over.
heel fijn salon
Super geholpen!!!!
Milena, de eigenaresse is een superlieve klantvriendelijke maar bovenal professionele vrouw. Ik heb m’n wenkbrauwen laten doen (pmu) en ben daar zeer tevreden over. Ook top nazorg. Ga zeker terug.
Vriendelijk en behulpzaam, veel informatie en uitleg, zeer fijn.