5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ik kom al sinds 2017 bij Extended Skin voor mijn wenkbrauwen. Ik ben een aantal keer bij Melissa geweest, maar ook bij Milena. Beide nemen ze echt de tijd voor je en luisteren ze naar wat je wil. Daarnaast zijn ze ook altijd in voor een gezellig praatje. Ik kom hier graag!

Ilse - bijna 3 jaar geleden

Behandeling, verzorging en klantvriendelijkheid top.
Alles was vandaag opnieuw voortreffelijk. Ik kom er altijd als herboren uit de salon.
Dankzeggend

Odette - bijna 3 jaar geleden

Altijd goede aandacht/behandeling

Annemarie - bijna 3 jaar geleden

Goed geholpen!

Brittany - bijna 3 jaar geleden

Had door chemo geen wenkbrauwen meer. Nu met hairstroke weer prachtige wenkbrauwen in een kleur die bij mijn haar past. Echt professioneel gedaan en tijdens de behandeling gezellig gepraat met een erg vriendelijke eigenaresse die de behandeling deed.

Ans - bijna 3 jaar geleden

Was een controleafspraak en ben ik tevreden over.

Ans - bijna 3 jaar geleden

heel fijn salon

maylini - bijna 3 jaar geleden

Super geholpen!!!!

Natallia - bijna 3 jaar geleden

Milena, de eigenaresse is een superlieve klantvriendelijke maar bovenal professionele vrouw. Ik heb m’n wenkbrauwen laten doen (pmu) en ben daar zeer tevreden over. Ook top nazorg. Ga zeker terug.

Sevinc - bijna 3 jaar geleden

Vriendelijk en behulpzaam, veel informatie en uitleg, zeer fijn.

Shenja - bijna 3 jaar geleden