Het was een prima afspraak ze heeft alle tijd voor je.
Ze is heel secuur en heeft er een goede kijk op en
kan je goed adviseren.
Ik kan het iedereen aanbevelen.
Connie
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima werk, mooie wenkbrouwen, zeer tevreden.
Elly
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag behandeling gehad, genoten en helemaal fris en fruitig vertrokken.
Professioneel en uitermate klantvriendelijk. Top
Odette
-
meer dan 2 jaar geleden
Word altijd super goed behandeld en egt mega lieve medewerkers☺️
Brittany
-
meer dan 2 jaar geleden
Jasmijn
-
meer dan 2 jaar geleden
Powder brows gedaan. Superfijn geholpen door Milena!
Charlotte
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer heel blij met de opfris beurt voor mijn wenkbrauwen ,heel mooi en vakkundig gedaan.
Joke
-
meer dan 2 jaar geleden
Mooie salon keurig, netjes goede ontvangst en zeer vriendelijke dames.
ineke
-
meer dan 2 jaar geleden
Milena is gewoon de beste!
Indra
-
meer dan 2 jaar geleden
Geweldig geholpen en een heel mooi resultaat
Sonja
-
meer dan 2 jaar geleden