5.0
gebaseerd op 917 reviews

Het was een prima afspraak ze heeft alle tijd voor je.
Ze is heel secuur en heeft er een goede kijk op en
kan je goed adviseren.
Ik kan het iedereen aanbevelen.

Connie - meer dan 2 jaar geleden

Prima werk, mooie wenkbrouwen, zeer tevreden.

Elly - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag behandeling gehad, genoten en helemaal fris en fruitig vertrokken.
Professioneel en uitermate klantvriendelijk. Top

Odette - meer dan 2 jaar geleden

Word altijd super goed behandeld en egt mega lieve medewerkers☺️

Brittany - meer dan 2 jaar geleden
Jasmijn - meer dan 2 jaar geleden

Powder brows gedaan. Superfijn geholpen door Milena!

Charlotte - meer dan 2 jaar geleden

Weer heel blij met de opfris beurt voor mijn wenkbrauwen ,heel mooi en vakkundig gedaan.

Joke - meer dan 2 jaar geleden

Mooie salon keurig, netjes goede ontvangst en zeer vriendelijke dames.

ineke - meer dan 2 jaar geleden

Milena is gewoon de beste!

Indra - meer dan 2 jaar geleden

Geweldig geholpen en een heel mooi resultaat

Sonja - meer dan 2 jaar geleden