5.0
gebaseerd op 917 reviews

Top goed geholpen ❤️

Khadija - meer dan 2 jaar geleden

Vandaag opnieuw herboren de salon uit. Het is echt genieten bij Extended.
Klantvriendelijk, klantgericht en zorgzaam.
TOP TEAM.

Odette - meer dan 2 jaar geleden
Selma - meer dan 2 jaar geleden

Enorm tevreden met Milena, ze is klant vriendelijk super schone salon en netjes. Daarom kom ik ook terug bij haar.

Bahar - meer dan 2 jaar geleden

Vriendelijk personeel wat de tijd neemt om duidelijk uitleg te geven over de behandeling en het voor en natraject

Jacqueline - meer dan 2 jaar geleden

Fijn geholpen aan wenkbrauwen en eyeliners/ nabehandeling gedaan en later nogmaals bijgewerkt. Milena werkt rustig en zorgvuldig. Blij met haar werk.

Trudi - meer dan 2 jaar geleden

Heel tevreden. Ben benieuwd wat de kleur gaat doen :-)

Wil - meer dan 2 jaar geleden

Prima, kort, zakelijk, voldoende informatir

Katinka - meer dan 2 jaar geleden
Liane - meer dan 2 jaar geleden

Jullie weten een klant altijd op zijn gemak te stellen, fijn dat jullie de tijd nemen en bedankt voor het goede advies!

Shenja - meer dan 2 jaar geleden