Top goed geholpen ❤️
Khadija
-
meer dan 2 jaar geleden
Vandaag opnieuw herboren de salon uit. Het is echt genieten bij Extended.
Klantvriendelijk, klantgericht en zorgzaam.
TOP TEAM.
Odette
-
meer dan 2 jaar geleden
Selma
-
meer dan 2 jaar geleden
Enorm tevreden met Milena, ze is klant vriendelijk super schone salon en netjes. Daarom kom ik ook terug bij haar.
Bahar
-
meer dan 2 jaar geleden
Vriendelijk personeel wat de tijd neemt om duidelijk uitleg te geven over de behandeling en het voor en natraject
Jacqueline
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijn geholpen aan wenkbrauwen en eyeliners/ nabehandeling gedaan en later nogmaals bijgewerkt. Milena werkt rustig en zorgvuldig. Blij met haar werk.
Trudi
-
meer dan 2 jaar geleden
Heel tevreden. Ben benieuwd wat de kleur gaat doen :-)
Wil
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima, kort, zakelijk, voldoende informatir
Katinka
-
meer dan 2 jaar geleden
Liane
-
meer dan 2 jaar geleden
Jullie weten een klant altijd op zijn gemak te stellen, fijn dat jullie de tijd nemen en bedankt voor het goede advies!
Shenja
-
meer dan 2 jaar geleden