5.0
gebaseerd op 917 reviews

Altijd een gezellig welkom . Vriendelijke benadering , De massage was vandaag heel erg fijn . Ik had wat spanning op m’n nekspieren maar Milena wist dit heerlijk te verzachten . De gezichts behandeling was zoals altijd goed uitgevoerd .

Henny - meer dan 2 jaar geleden

Prima geholpen, duidelijk uitleg.

Lineke - meer dan 2 jaar geleden

Fijne ontvangst en duidelijke uitleg zonder haast. Hele fijne salon

Bernadett - meer dan 2 jaar geleden

Fijn geholpen en ik ben zeer tevreden over het resultaat

Inez - meer dan 2 jaar geleden
Marieke - meer dan 2 jaar geleden
Ilkay - meer dan 2 jaar geleden

Prima, goede voorlichting, mooi resultaat, over 6 weken terugkomen voor herhaling
Tot nu toe heel tevreden

Katinka - meer dan 2 jaar geleden

Zeer vriendelijk en vlot geholpen. Gezellig personeel.

Lenie - meer dan 2 jaar geleden

Hele mooie wenkbrauwen, super blij mee. Bedankt Milena, je hebt het heel mooi gedaan. Mooie vorm, kleur en het ziet er ook heel natuurlijk uit. Ik had dit veel eerder moeten doen👍

Marian - meer dan 2 jaar geleden

Zeer nette en ervaren medewerkers...
Ben zeer tevreden met mijn hairstroke

Jacqueline - meer dan 2 jaar geleden