Altijd een gezellig welkom . Vriendelijke benadering , De massage was vandaag heel erg fijn . Ik had wat spanning op m’n nekspieren maar Milena wist dit heerlijk te verzachten . De gezichts behandeling was zoals altijd goed uitgevoerd .
Prima geholpen, duidelijk uitleg.
Fijne ontvangst en duidelijke uitleg zonder haast. Hele fijne salon
Fijn geholpen en ik ben zeer tevreden over het resultaat
Prima, goede voorlichting, mooi resultaat, over 6 weken terugkomen voor herhaling
Tot nu toe heel tevreden
Zeer vriendelijk en vlot geholpen. Gezellig personeel.
Hele mooie wenkbrauwen, super blij mee. Bedankt Milena, je hebt het heel mooi gedaan. Mooie vorm, kleur en het ziet er ook heel natuurlijk uit. Ik had dit veel eerder moeten doen👍
Zeer nette en ervaren medewerkers...
Ben zeer tevreden met mijn hairstroke