5.0
gebaseerd op 917 reviews
Magda - bijna 5 jaar geleden

Zoals altijd, even een heerlijke afspraak! Op tijd, heel goed verzorgt! Dankjewel en tot de volgende keer weer.

Christine - bijna 5 jaar geleden

Heel tevreden zijn altijd aardig en leveren goed werk af top.

Nelleke - bijna 5 jaar geleden

Prima advies erg vriendelijk geholpen en goed!

Willeke - bijna 5 jaar geleden

Voelde mij heel erg op mijn gemak, dat is voor mij belangrijk. Natuurlijk ook de vakkundigheid te ervaren
en het inleven van de persoon was perfect.

Rinie - bijna 5 jaar geleden

Ik kwam voor mijn wenkbrauwen opnieuw in te kleuren. Ziet er weer perfect uit!👍

Eveline - bijna 5 jaar geleden
Marjon - bijna 5 jaar geleden

Heel prettig geholpen door Milena, weer mooie wekkbrauwen

janet - bijna 5 jaar geleden

IK BEN WEER HEEL FIJN EN VRIENDELIJK BEHANDELD.

Laura - bijna 5 jaar geleden
Brittany - bijna 5 jaar geleden