5.0
gebaseerd op 917 reviews
Nanette - meer dan 4 jaar geleden

Jullie zijn Toppers !!!!ben altijd super tevreden en ga met een lach de deur uit!!!!

Bianca - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk, keurig op tijd en met een fijne (niet verwachte) Black Friday korting.

Lilian - meer dan 4 jaar geleden

Geholpen door Melissa, leuke meid zeer vriendelijk, ben weer blij met mijn wenkbrouwen,, kortom super goed!.

Roos - meer dan 4 jaar geleden

We hadden er allebei een goed gevoel over. Rustige manier van uitleg en begreep ook dat hij niet iets doet waar hij niet achter staat! Gaat het niet goed, dan blijkt dat hij dat snel genoeg in de gaten heeft en het dan ook oplost.
Gaan er over nadenken.

Dineke - meer dan 4 jaar geleden

Fijn gesprek gehad met de dokter, eerlijk en oprecht.

Shenja - meer dan 4 jaar geleden

Heel fijne behandeling … voelde me erg op mijn gemak en ik ben blij met het eerste resultaat…

Rina - meer dan 4 jaar geleden

Prima behandeling door Melissa.

Anneke - meer dan 4 jaar geleden

Ontzettend fijne behandeling, super lief, geintereseerd en vooral veel verstand van het vak! Ontzettend genoten

Cindy - meer dan 4 jaar geleden

Goed geholpen, heel vriendelijk , en ben heel blij met het eindresultaat.

Wendy - meer dan 4 jaar geleden