5.0
gebaseerd op 917 reviews
Lisa - bijna 5 jaar geleden
Samantha - bijna 5 jaar geleden

Fijne behandeling en een super mooi resultaat!

Snezana - bijna 5 jaar geleden

Heel vriendelijk ontvangen en perfect behandeld. Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen.

Marjolein - bijna 5 jaar geleden

Super geholpen. Eyeliner boven en onder mijn ogen en soft lips laten doen. Goede uitleg super vriendelijk een echte aanrader.

Dolores - bijna 5 jaar geleden
Denise - bijna 5 jaar geleden

Ik ben ontzettend fijn geholpen en kom zeker weer terug.

Laura - bijna 5 jaar geleden
Marion - bijna 5 jaar geleden

Altijd goede resultaten en fijne tijd bij extended skin! Raad deze plek van harte aan!

Marjon - bijna 5 jaar geleden

Super goed geholpen ben er erg blij mee weer

Gonda - bijna 5 jaar geleden