Lisa
-
bijna 5 jaar geleden
Samantha
-
bijna 5 jaar geleden
Fijne behandeling en een super mooi resultaat!
Snezana
-
bijna 5 jaar geleden
Heel vriendelijk ontvangen en perfect behandeld. Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen.
Marjolein
-
bijna 5 jaar geleden
Super geholpen. Eyeliner boven en onder mijn ogen en soft lips laten doen. Goede uitleg super vriendelijk een echte aanrader.
Dolores
-
bijna 5 jaar geleden
Denise
-
bijna 5 jaar geleden
Ik ben ontzettend fijn geholpen en kom zeker weer terug.
Laura
-
bijna 5 jaar geleden
Marion
-
bijna 5 jaar geleden
Altijd goede resultaten en fijne tijd bij extended skin! Raad deze plek van harte aan!
Marjon
-
bijna 5 jaar geleden
Super goed geholpen ben er erg blij mee weer
Gonda
-
bijna 5 jaar geleden