5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ziet er super mooi uit. Netjes gezet. Vriendelijk ontvangst

Emmely - bijna 5 jaar geleden

Vriendelijk en zeer netjes gewerkt

Laura - bijna 5 jaar geleden

Zeer vriendelijk ontvangst. De service die ik altijd gewend ben. Echt een aanrader!

Kim - bijna 5 jaar geleden

Goede service, tevreden met mijn behandeling

Simone Olivia Danielle - bijna 5 jaar geleden

Erg klantvriendelijk, goed advies en mooi resultaat!

Marlies - bijna 5 jaar geleden
Karin - ongeveer 5 jaar geleden

Superfijne behandeling door Kimberly met een mooi resultaat.

Marijke - ongeveer 5 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst. Wenkbrauwen zijn weer netjes bijgewerkt. Nieuwe eigenares is van deze tijd en weet wat ze doet. Ik ben zeer tevreden

Karin - ongeveer 5 jaar geleden

Uiterst vriendelijk geholpen. Ze nam de tijd voor me en erg attent dat ik koffie/ thee aangeboden kreeg.

Eva - ongeveer 5 jaar geleden

Ik vond het een hele fijne behandeling en kon prima mijn wens vertellen.

Carla - ongeveer 5 jaar geleden