5.0
gebaseerd op 917 reviews

Vriendelijk personeel, schone praktijk en er wordt tijd voor je genomen om de behandeling uit te leggen + de nazorg. De service is Super. En ik ben super blij met mijn wenkbrauwen.

Amrieta - bijna 5 jaar geleden

Erg fijn ontvangst, schoon, en mooie ruimte, vriendelijk personeel, makkelijk te bereiken, en goede uitleg..
En vakmanschap in huis.

Linda - bijna 5 jaar geleden

Fijn geholpen, weer mooie wenkbrauwen.

Ashley - bijna 5 jaar geleden

Professioneel, ze weet waar ze het over heeft. Geeft goed advies en luistert naar je wensen. Ben erg tevreden en kan het iedereen aanraden.

Fatin - bijna 5 jaar geleden

Mooie salon, leuke meiden en nu al blij met het resultaat van de wenkbrauwen!

Bo - bijna 5 jaar geleden
Gea - bijna 5 jaar geleden

Afspraak ging heel goed erg tevreden

Gulseren - bijna 5 jaar geleden
Anniek - bijna 5 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst door Milena ,goede uitleg wat ze ging doen, Ombre powderbrows, en vroeg regelmatig of het geen pijn deed.

Bea - bijna 5 jaar geleden
Anna - bijna 5 jaar geleden