Vriendelijk personeel, schone praktijk en er wordt tijd voor je genomen om de behandeling uit te leggen + de nazorg. De service is Super. En ik ben super blij met mijn wenkbrauwen.
Amrieta
-
bijna 5 jaar geleden
Erg fijn ontvangst, schoon, en mooie ruimte, vriendelijk personeel, makkelijk te bereiken, en goede uitleg..
En vakmanschap in huis.
Linda
-
bijna 5 jaar geleden
Fijn geholpen, weer mooie wenkbrauwen.
Ashley
-
bijna 5 jaar geleden
Professioneel, ze weet waar ze het over heeft. Geeft goed advies en luistert naar je wensen. Ben erg tevreden en kan het iedereen aanraden.
Fatin
-
bijna 5 jaar geleden
Mooie salon, leuke meiden en nu al blij met het resultaat van de wenkbrauwen!
Bo
-
bijna 5 jaar geleden
Gea
-
bijna 5 jaar geleden
Afspraak ging heel goed erg tevreden
Gulseren
-
bijna 5 jaar geleden
Anniek
-
bijna 5 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst door Milena ,goede uitleg wat ze ging doen, Ombre powderbrows, en vroeg regelmatig of het geen pijn deed.
Bea
-
bijna 5 jaar geleden
Anna
-
bijna 5 jaar geleden