5.0
gebaseerd op 917 reviews

goede ontvangst en prima behandeling

E.c. - meer dan 4 jaar geleden

In één woord perfect

Monique - meer dan 4 jaar geleden
Wil - meer dan 4 jaar geleden

Heerlijk ontspannen

Marja - meer dan 4 jaar geleden

Ik ben heel vriendelijk en professioneel geholpen.

Judith - meer dan 4 jaar geleden

Lieve meiden, mooie zaak en ik ben blij met mijn wenkbrauwen :)

Leonie - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk en heel netjes geholpen👍

Monique - meer dan 4 jaar geleden

Erg vriendelijk personeel en super blij met het eindresultaat!

Naomi - bijna 5 jaar geleden

Fijne ontvangst en Melissa is gewoon heel goed in haar werk. De wenkbrauwen kunnen weer een jaar voort!

Rachel - bijna 5 jaar geleden

Goed advies gekregen, na een lekker kopje koffie vakkundig tot volle tevredenheid behandeld! Kom zeker terug! 👍

Mw G.M. - bijna 5 jaar geleden