5.0
gebaseerd op 917 reviews

Alles naar wens🤗 heel vriendelijk.
Lieve meid Milena

Ilkay - meer dan 4 jaar geleden

Het was een hele prettige afspraak. Erg fijn geholpen! Meer dan tevreden

Debbie - meer dan 4 jaar geleden

Deskundig advies. Er wordt goed naar je huid gekeken en advies gegeven. Mooie salon en fijne medewerkers. Al met al een hele fijne ervaring en zeker een aanrader

Dalila - meer dan 4 jaar geleden

Fijne sfeer en weer vakkundig geholpen. Tot vlg keer.

Laura - meer dan 4 jaar geleden

Super! Kwam voor permanente make-up wenkbrauwen en eyeliner. Milena heeft heel goed de vorm gemaakt en kleur perfect aangepast op mijn haar en huidskleur. Aanrader!

Bibi - meer dan 4 jaar geleden

erg vriendelijk en veel goede adviezen

Sharmila - meer dan 4 jaar geleden
Samantha - meer dan 4 jaar geleden

Heel vriendelijk en professioneel geholpen. Heel blij met mijn wenkbrauwen. Kom zeker terug voor mijn lippen dit keer.

Kiran - meer dan 4 jaar geleden

Prettige ontvangst, zorgzaam, voorzichtig en duidelijke informatie over de behandeling en steeds checken of het nog goed gaat. Rustige en professionele uitstraling.

Annelies - meer dan 4 jaar geleden

Van te voren had ik aangegeven hoe ik het graag wilde hebben. Er werd goed met mij mee gedacht en hierin advies gegeven. Het resultaat is echt heel erg mooi geworden.

Suzanne - meer dan 4 jaar geleden