Top salon! Milena is een professionele en fijne medewerker! Al jarenlang trouwe klant!!
Keurige ontvangst, goede uitleg over de procedure. Professionele, vriendelijke manier van benadering. Vond het prettig dat ik niet het gevoel kreeg direct te moeten beslissen.(niet opdringerig) Alle vragen werden beantwoord, kortom het was een goede ervaring.
Er werd echt geluisters naar mijn wensen. Ik kwam voor een touch-up van mijn wenkbrauwen.
Goede service en behandeling.😃
Super weer mijn wenkbrauwen kan er weer jaartje tegen👍
Super leuke, aardige meid.
Die ook nog eens geweldig is in haar werk.
Ga zo door!
Zeer professioneel, vriendelijk en kundig advies.
Vriendelijk, rustig en professioneel.
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Kimberley. Voor herhaling vatbaar.