5.0
gebaseerd op 917 reviews

Top salon! Milena is een professionele en fijne medewerker! Al jarenlang trouwe klant!!

Indra - meer dan 4 jaar geleden

Keurige ontvangst, goede uitleg over de procedure. Professionele, vriendelijke manier van benadering. Vond het prettig dat ik niet het gevoel kreeg direct te moeten beslissen.(niet opdringerig) Alle vragen werden beantwoord, kortom het was een goede ervaring.

Agnes - meer dan 4 jaar geleden

Er werd echt geluisters naar mijn wensen. Ik kwam voor een touch-up van mijn wenkbrauwen.

Nienke - meer dan 4 jaar geleden

Goede service en behandeling.😃

An - meer dan 4 jaar geleden

Super weer mijn wenkbrauwen kan er weer jaartje tegen👍

Yvonne - meer dan 4 jaar geleden

Super leuke, aardige meid.
Die ook nog eens geweldig is in haar werk.

Ga zo door!

Lisa - meer dan 4 jaar geleden

Zeer professioneel, vriendelijk en kundig advies.

Carla - meer dan 4 jaar geleden
Wilma - meer dan 4 jaar geleden

Vriendelijk, rustig en professioneel.

Irma - meer dan 4 jaar geleden

Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad bij Kimberley. Voor herhaling vatbaar.

Patricia - meer dan 4 jaar geleden