Fijne behandeling gehad voor permanente wenkbrauwen. Personeel is aardig en het is mooi gezet. Zit al jaren bij deze salon en wil dat zo houden!
Hele vakkundige, zorgzaam en aardige behandeling gehad. Een aanrader.
Wederom blij met resultaat en nog meer blij met de nieuwe pigmenten!
Heel vriendelijk en deskundig.
Goed geregeld
Ik heb een prima behandeling gehad bij Melissa. Ze is een topper in haar vak. Het was gewoonweg een gezellig uitje, veel gelachten en lekker gekletst. Eindresultaat fantastisch. Bedankt!
Ik wil iedereen laten weten dat ik heel leuk werd ontvangen en heel prettig geholpen ben. Ik voelde mij erg op mijn gemak en heb een paar prachtige wenkbrouwen gekregen. Dank jullie wel. Vriendelijke groeten Mieny Bolland.
Top! Super geadviseerd door Mellisa
Fijne ontvangst, goede uitleg en zeer tevreden over het resultaat