5.0
gebaseerd op 917 reviews

Super salon! Al jaren trouwe klant! Echt een aanrader voor een ieder die geïnteresseerd is in professionele PMU of gezichtsbehandelingen.

Indra - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd weer persoonsgericht, dankjewel voor de goede zorg

Sylvia - ongeveer 3 jaar geleden

fijne behandeling heel relaxte sfeer

manon - ongeveer 3 jaar geleden

Ik vond het fijn dat er geluisterd werd naar mijn wensen en dat het resultaat precies is zoals ik het wilde. Het ziet er echt natuurlijk uit en weet zeker dat het er na de nabehandeling alleen nog maar mooier uitziet. Zeer tevreden dus😁!

Susanne - ongeveer 3 jaar geleden

goede nabehandeling.

Corry - ongeveer 3 jaar geleden

Ik ga altijd tevreden weg. Bedankt, Anastasia en Milena.

Roxanne - ongeveer 3 jaar geleden

Ik ben heel fijn geholpen en de service is super netjes :)

Marijtje - ongeveer 3 jaar geleden

Very helpful and understanding. Love the result as well!!

Luna - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd goede resultaten en hele fijne sfeer in de salon.
Zeker een aanrader!

Kimberley - ongeveer 3 jaar geleden

Goed advies en fijne uitvoering

Barbara - ongeveer 3 jaar geleden