5.0
gebaseerd op 917 reviews
Tineke - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, goed overleg : het hoe en waar! Prima resultaat!

Darja - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en alle tijd werd genomen om te laten zien hoe het zou kunnen worden. Een plezierige ervaring dus met een vervolg.

Evelien - ongeveer 3 jaar geleden

De PMU was snel gezet en het resultaat is heel mooi.

Agnes - ongeveer 3 jaar geleden

Ze heeft me veel informatie gegeven waar ik super blij mee ben !🤍 en ze heeft alles goed uitgelegd en goed advies gegeven

Alayna - ongeveer 3 jaar geleden

Zorgvuldig, doelegericht en kennis van zaken.
En ik blij met mn echte wenkies😉

Robertien - ongeveer 3 jaar geleden

Gisteren opnieuw voor gezichtsbehandeling en was weer geweldig. Professioneel en zeer klantvriendelijk. Zoals altijd. Een aanrader.

Odette - ongeveer 3 jaar geleden

Prima en netjes geholpen en lekker gezellig gekletst en gelachen 🤭

Shenja - ongeveer 3 jaar geleden
Ria - ongeveer 3 jaar geleden

Melissa heeft weer een prachtig kunstwerk gemaakt! PMU wenkbrauwen

Diana - ongeveer 3 jaar geleden