Tineke
-
ongeveer 3 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst, goed overleg : het hoe en waar! Prima resultaat!
Darja
-
ongeveer 3 jaar geleden
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg en alle tijd werd genomen om te laten zien hoe het zou kunnen worden. Een plezierige ervaring dus met een vervolg.
Evelien
-
ongeveer 3 jaar geleden
De PMU was snel gezet en het resultaat is heel mooi.
Agnes
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ze heeft me veel informatie gegeven waar ik super blij mee ben !🤍 en ze heeft alles goed uitgelegd en goed advies gegeven
Alayna
-
ongeveer 3 jaar geleden
Zorgvuldig, doelegericht en kennis van zaken.
En ik blij met mn echte wenkies😉
Robertien
-
ongeveer 3 jaar geleden
Gisteren opnieuw voor gezichtsbehandeling en was weer geweldig. Professioneel en zeer klantvriendelijk. Zoals altijd. Een aanrader.
Odette
-
ongeveer 3 jaar geleden
Prima en netjes geholpen en lekker gezellig gekletst en gelachen 🤭
Shenja
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ria
-
ongeveer 3 jaar geleden
Melissa heeft weer een prachtig kunstwerk gemaakt! PMU wenkbrauwen
Diana
-
ongeveer 3 jaar geleden