Mooie pmu wenkbrauwen, aardig personeelen een goede service
Jacqueline
-
meer dan 2 jaar geleden
Perfecte hairstrokes. In de kleur die bij je haarkleur past als advies, maar als je anders wilt kan dat ook. Nu een aantal keren geweest incl. de nabehandeling en altijd weer gezellig kletsen met Melissa. Ben erg tevreden.
Ans
-
meer dan 2 jaar geleden
Snel, vriendelijk en heel professioneel.
Ellen
-
meer dan 2 jaar geleden
Fantastisch gedaan weer. Zo blij mee! En weer heel fijn geholpen. Echt een aanrader!!
Nicoline
-
meer dan 2 jaar geleden
Marieke
-
meer dan 2 jaar geleden
Claire
-
meer dan 2 jaar geleden
Priscilla
-
meer dan 2 jaar geleden
Goede service. Vriendelijk en deskundig
Astrid
-
meer dan 2 jaar geleden
Isabella
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne behandeling, ben benieuwd naar eindresultaat
Lippen en lijntje onder/boven m’n ogen
Katinka
-
meer dan 2 jaar geleden