5.0
gebaseerd op 917 reviews

Mooie pmu wenkbrauwen, aardig personeelen een goede service

Jacqueline - meer dan 2 jaar geleden

Perfecte hairstrokes. In de kleur die bij je haarkleur past als advies, maar als je anders wilt kan dat ook. Nu een aantal keren geweest incl. de nabehandeling en altijd weer gezellig kletsen met Melissa. Ben erg tevreden.

Ans - meer dan 2 jaar geleden

Snel, vriendelijk en heel professioneel.

Ellen - meer dan 2 jaar geleden

Fantastisch gedaan weer. Zo blij mee! En weer heel fijn geholpen. Echt een aanrader!!

Nicoline - meer dan 2 jaar geleden
Marieke - meer dan 2 jaar geleden
Claire - meer dan 2 jaar geleden
Priscilla - meer dan 2 jaar geleden

Goede service. Vriendelijk en deskundig

Astrid - meer dan 2 jaar geleden
Isabella - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling, ben benieuwd naar eindresultaat
Lippen en lijntje onder/boven m’n ogen

Katinka - meer dan 2 jaar geleden