5.0
gebaseerd op 917 reviews
Anja - meer dan 2 jaar geleden

Prima behandeling en opnieuw genoten. Top.

Odette - meer dan 2 jaar geleden
Esther - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden met de service en de zorgzaamheid van de behandeling.

Inez - meer dan 2 jaar geleden

Top zoals altijd!

Marcella - meer dan 2 jaar geleden

Heel snel en adequaat geholpen. Erik is een fijne arts en denkt goed mee.

Mw. P. - meer dan 2 jaar geleden

Nee hoor alles prima.

Corry - meer dan 2 jaar geleden

Fijne behandeling vriendelijk dus kortom tevreden

Danielle - meer dan 2 jaar geleden

Goede ontvangst. Vriendelijke arts. En bijna pijnloos. Goed advies verder.

Patricia - meer dan 2 jaar geleden
Geudeker - meer dan 2 jaar geleden