Weer heel fijn geholpen door de vervanger van Melissa die op vakantie is. Mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit met hairdstrokes.
Geweldig gedaan👍👍
Goed en duidelijk intake gesprek gehad met cosmetisch arts en mijn jaarlijkse bijwerking van permanente make-up van wenkbrauwen en eyeliner is ook weer keurig en pijnloos gedaan.
Weer super fijn geholpen door Milena
Fijn geholpen.
goede informatie op mijn vragen!
Kom graag terug!
Heel goed!
Ik kom hier nu al een aantal jaren.
Ik laat hier mijn wenkbrauwen doen, de behandeling wordt altijd na tevredenheid uutgevoerd.
Melissa is heel kundig, geeft goed advies van wat bij mij past en luistert naar mijn wensen! Super blij en tevreden met het resultaat!!!
Zeer tevreden mooi bijgewerkt.
Zeer ervaren .