5.0
gebaseerd op 917 reviews

Weer heel fijn geholpen door de vervanger van Melissa die op vakantie is. Mijn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit met hairdstrokes.

Ans - ongeveer 2 jaar geleden

Geweldig gedaan👍👍

Mary - meer dan 2 jaar geleden

Goed en duidelijk intake gesprek gehad met cosmetisch arts en mijn jaarlijkse bijwerking van permanente make-up van wenkbrauwen en eyeliner is ook weer keurig en pijnloos gedaan.

Leidy - meer dan 2 jaar geleden

Weer super fijn geholpen door Milena

Inge - meer dan 2 jaar geleden

Fijn geholpen.
goede informatie op mijn vragen!
Kom graag terug!

Petra - meer dan 2 jaar geleden
Anja - meer dan 2 jaar geleden

Heel goed!

Beata - meer dan 2 jaar geleden

Ik kom hier nu al een aantal jaren.
Ik laat hier mijn wenkbrauwen doen, de behandeling wordt altijd na tevredenheid uutgevoerd.

Hanneke - meer dan 2 jaar geleden

Melissa is heel kundig, geeft goed advies van wat bij mij past en luistert naar mijn wensen! Super blij en tevreden met het resultaat!!!

Laura - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden mooi bijgewerkt.
Zeer ervaren .

Lucia - meer dan 2 jaar geleden