5.0
gebaseerd op 917 reviews

👍🏻fijn contact en een mooi resultaat

Ester - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals elke keer weer blij met de behandeling van PMU Powderbrows! Tevreden klant :)

Myrna - ongeveer 3 jaar geleden

Super fijne behandeling gehad weer bij Milena vandaag. Heel blij met de vorm van mijn wenkbrauwen.

Jolanda - ongeveer 3 jaar geleden

Anastasia heeft mij fantastisch geholpen. Ze stelde me gerust en het resultaat van de PMU wenkbrauwen zijn prachtig.

Vera - ongeveer 3 jaar geleden

Vandaag geweest om mijn wenkbrauwen te epileren en te verven. Goed advies gekregen dat is erg fijn, denken met je mee. Zeer vriendelijk geholpen.

Anneke - ongeveer 3 jaar geleden
Karin - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijk en professioneel geholpen. Blij met m'n bijgewerkte wenkbrauwen.

Ursula - ongeveer 3 jaar geleden

Fijne behandeling

Ellen - ongeveer 3 jaar geleden

Anastasia is really professional and sweet. She gave good advise according to my eyeliner, which she did beautifully. She knows what she is doing. I highly recommend her.

Roxanne - ongeveer 3 jaar geleden

Super behandeld en gezellig gesprek gevoerd ,werkt ontspannend !

Anja - ongeveer 3 jaar geleden