Gezellige en lieve mensen en weer perfecte wenkbrouwen bedankt weer Melissa
Roos
-
ongeveer 3 jaar geleden
Fijne zaak, goede service, professionele behandelingen met goed resultaat en bovenal leuke medewerkers waarmee je fijne gesprekken hebt.
Sevinc
-
ongeveer 3 jaar geleden
Ik ben heel fijn geholpen en voel me gehoord.
Inez
-
ongeveer 3 jaar geleden
Heel blij met het resultaat!
Nicolette
-
ongeveer 3 jaar geleden
Goed geholpen door Anastacia. Leuke boven eyeliner. Een verrijking.
Angela
-
ongeveer 3 jaar geleden
Alleen professsioneel: goed advies en wederom een prachtig resultaat!
Karin
-
ongeveer 3 jaar geleden
Prettige behandeling. Goed resultaat.😊👍
JIp
-
ongeveer 3 jaar geleden
Anastasia heeft fantastisch werk geleverd met mijn wenkbrauwen en lippen!
Roxanne
-
meer dan 3 jaar geleden
Professioneel, deskundig en klantvriendelijk. Zoals altijd
Odette
-
meer dan 3 jaar geleden
Jacqueline
-
meer dan 3 jaar geleden