5.0
gebaseerd op 917 reviews

Het was weer super fijn, voel mij weer lekker in mijn vel. Wenkbrauwen zien er weer top uit. De gezichts behandeling voelde heerlijk. Erg tevreden.

Anneke - ongeveer 2 jaar geleden

Goede oplossing gevonden voor een relatief klein probleem
Netjes afgehandeld

Anja - ongeveer 2 jaar geleden

Professioneel en zorgvuldig!!

Robertien - ongeveer 2 jaar geleden

Jaarlijkse opfris behandeling van eyeliner en wenkbrauwen. Ik ben zeer tevreden de deur uit gegaan

Jeanette - ongeveer 2 jaar geleden

Fijn ontvangst, goede en eerlijke informatie, en goed geholpen, een aanrader!

Shenja - ongeveer 2 jaar geleden

Heel tevreden ,Millena is een top specialiste.
Bedankt Millena!

Nicoleta - ongeveer 2 jaar geleden
Angelique - ongeveer 2 jaar geleden

Vriendelijk, deskundig geholpen, ik werd op mn gemak gesteld. Goede uitleg van behandeling en nabehandeling.

Henny - ongeveer 2 jaar geleden

Prima service. Snel en goed gedaan. Heel tevreden

Hans - ongeveer 2 jaar geleden

wordt goed aan je wensen mee gedacht!
fijne behandeling.
gewoon vak dames
ga zo door,
grt Corry tot gauw!

Corry - ongeveer 2 jaar geleden