5.0
gebaseerd op 917 reviews
Mirella - bijna 2 jaar geleden

Ik ben blij met mijn PMU, ziet er mooi uit!

Henny - bijna 2 jaar geleden

Vriendelijk en goed geholpen. Altijd weer blij als ik zie wat er gedaan is.

Bianca - bijna 2 jaar geleden

Altijd goed!

Katarina - ongeveer 2 jaar geleden

Wat is Milena toch een lieve meid die de juiste advies geeft.

Amanda - ongeveer 2 jaar geleden
Simone - ongeveer 2 jaar geleden
Fleur - ongeveer 2 jaar geleden
Miranda - ongeveer 2 jaar geleden

Was fijn, en gezellig. Mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. En een heerlijke gezichts behandeling gekregen.

Anneke - ongeveer 2 jaar geleden

netjes geholpen door Milena en ben er erg blij mee zoals altijd, daarom kom ik al jaren bij haar

Sharmila - ongeveer 2 jaar geleden