Mirella
-
bijna 2 jaar geleden
Ik ben blij met mijn PMU, ziet er mooi uit!
Henny
-
bijna 2 jaar geleden
Vriendelijk en goed geholpen. Altijd weer blij als ik zie wat er gedaan is.
Bianca
-
bijna 2 jaar geleden
Altijd goed!
Katarina
-
ongeveer 2 jaar geleden
Wat is Milena toch een lieve meid die de juiste advies geeft.
Amanda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Simone
-
ongeveer 2 jaar geleden
Fleur
-
ongeveer 2 jaar geleden
Miranda
-
ongeveer 2 jaar geleden
Was fijn, en gezellig. Mijn wenkbrauwen laten epileren en verven. En een heerlijke gezichts behandeling gekregen.
Anneke
-
ongeveer 2 jaar geleden
netjes geholpen door Milena en ben er erg blij mee zoals altijd, daarom kom ik al jaren bij haar
Sharmila
-
ongeveer 2 jaar geleden