5.0
gebaseerd op 917 reviews

Altijd vriendelijk en professioneel 👍

Caroline - meer dan een jaar geleden
Soraya - meer dan een jaar geleden

Super netjes en zeer vriendelijk geholpen !

Anja - meer dan een jaar geleden

Super mooie wenkbrauwen laten tatoeëren!!

Desiree - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke ontvangst. Goede informatie en eerlijke adviezen.

Jolanda - meer dan een jaar geleden

Vandaag was het zover: mijn allereerste lip blush behandeling bij Ayla, en wat een fijne ervaring was dat! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me op mijn gemak. Ayla nam de tijd om alles goed uit te leggen en werkte super netjes.

Het resultaat? Ik ben er helemaal verliefd op! Nu ben ik ontzettend benieuwd hoe mijn lippen gaan herstellen.

Daarnaast is de salon niet alleen prachtig, maar ook brandschoon en hygiënisch, wat voor mij echt een must is. Kortom: een dikke aanrader! ⭐⭐⭐⭐⭐

Michelle - meer dan een jaar geleden

Leuk intake gesprek gehad.....meteen besloten om een afspraak te maken 😃

Desiree - meer dan een jaar geleden

Alles werd duidelijk uitgelegd. Heel vriendelijk geholpen . Heel mooi resultaat.

Getruud - meer dan een jaar geleden

Hele fijne salon, zeer professioneel en vriendelijk! Personeel neemt de tijd om de klant zo goed mogelijk te helpen. Zeker een aanrader voor een ieder die permanente make-up wil!

Indra - meer dan een jaar geleden

Correct geholpen door een gezellige Milena en een heerlijke kop koffie met koekje

Betty - meer dan een jaar geleden