5.0
gebaseerd op 917 reviews

Zoals altijd sinds jaren een hele goede behandeling. Ik kom al jaren voor de hairstrook behandeling en vandaag overgegaan naar de pouwderbrows na een goed informatief gesprek. Super service en advies.

Christine - ongeveer 2 jaar geleden
Margreet - ongeveer 2 jaar geleden

Rustig, betrouwbaar, op maat

Manja - ongeveer 2 jaar geleden

Het was prima, Lia

Lia - ongeveer 2 jaar geleden
Angelique - ongeveer 2 jaar geleden

Top heel vriendelijk

elizabeth - ongeveer 2 jaar geleden

Goed advies, producten en behandelingen.

Adelle - ongeveer 2 jaar geleden
Lia - ongeveer 2 jaar geleden

Het was weer heel fijn om de PMU behandeling te hebben gehad. Super tevreden.
Dank Mylena!

Annette - ongeveer 2 jaar geleden

De wenkbrauwen zijn weer heel mooi bijgewerkt. Ik ben er weer blij mee 🤗

Marian - ongeveer 2 jaar geleden