Zoals altijd sinds jaren een hele goede behandeling. Ik kom al jaren voor de hairstrook behandeling en vandaag overgegaan naar de pouwderbrows na een goed informatief gesprek. Super service en advies.
Christine
-
ongeveer 2 jaar geleden
Margreet
-
ongeveer 2 jaar geleden
Rustig, betrouwbaar, op maat
Manja
-
ongeveer 2 jaar geleden
Het was prima, Lia
Lia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Angelique
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top heel vriendelijk
elizabeth
-
ongeveer 2 jaar geleden
Goed advies, producten en behandelingen.
Adelle
-
ongeveer 2 jaar geleden
Lia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Het was weer heel fijn om de PMU behandeling te hebben gehad. Super tevreden.
Dank Mylena!
Annette
-
ongeveer 2 jaar geleden
De wenkbrauwen zijn weer heel mooi bijgewerkt. Ik ben er weer blij mee 🤗
Marian
-
ongeveer 2 jaar geleden