5.0
gebaseerd op 917 reviews

Helemaal top ! Super netjes en zeer vriendelijke behandeling gehad !

Anja - ongeveer 4 jaar geleden

Fijn oriënterend gesprek gehad. Volgende week de behandeling, zin in!

Mirjam - ongeveer 4 jaar geleden

Super goed geholpen, blij met het resultaat, perfecte hygiëne, auto gratis voor de deur!

Joyce - ongeveer 4 jaar geleden

Uitstekend geholpen weer en prima service!

Monique - ongeveer 4 jaar geleden

Goede uitleg , niet zo'n massaal centrum. Melissa is heel relaxt en precies , goed geschoold iemand die je vragen kan beantwoorden en niet een bandje afspeelt waardoor je vraag eigenlijk nog niet beantwoord is. Geeft ook heel duidelijk aan wat je kan verwachten, dat je het moet onderhouden in de toekomst. Kortom heel tevreden

Heidi - ongeveer 4 jaar geleden

Een hele vriendelijke dame, mijn wenkbrauwen zijn weer goed

Simone Olivia Danielle - ongeveer 4 jaar geleden

Echt perfect weer, ben blij met m’n wenkbrauwen. Tot de volgende keer weer! :)

Diane - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben vandaag door Milena heel goed geholpen met mijn Powder Brows! Ze gaat heel ontspannen en kundig te werk. Ook wat betreft gezichtsverzorging een product aangeschaft, ik kreeg hierbij eerlijk advies, en geen onnodige dingen. Ik blijf hier zeker terugkomen!

Romy - ongeveer 4 jaar geleden

Ik kom er al jaren maar zijn erg behulpzaam en vriendelijk en verstaan hun vak. Erg belangrijk

Monique - ongeveer 4 jaar geleden

Super resultaat, top geholpen en duidelijke uitleg. Alles perfect!

Bibi - meer dan 4 jaar geleden