5.0
gebaseerd op 917 reviews

Altijd goede zorg! Zorgvuldig, vriendelijk en precies zoals verwacht!

Marjon - ongeveer 4 jaar geleden

Heel tevreden

Jolanda - ongeveer 4 jaar geleden

Goed geholpen, alle tijd voor me genomen en tevreden over mijn wenkbrauwen

Astrid - ongeveer 4 jaar geleden

Heel tevreden erg proffesioneel

Geronne - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben heel fijn en vakkundig geholpen. Geweldig om weer 'n jaar van m'n PMU wenkbrauwen te kunnen genieten. Dank je wel!

Ursula - ongeveer 4 jaar geleden

Ben super tevreden , kom zeker terug !

Michelle - ongeveer 4 jaar geleden

Als heel fijn ervaren, goed en professioneel.

Corry - ongeveer 4 jaar geleden

Heel erg tevreden. Erg gastvrij.Dankjewel

Bebe - ongeveer 4 jaar geleden

Wederom super goed en snel geholpen!

Marieke - ongeveer 4 jaar geleden

As usual, well done and very friendly

Marco - ongeveer 4 jaar geleden