5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ben altijd weer helemaal blij met m'n wenkbrauwen!

Camille - ongeveer 4 jaar geleden

Altijd vriendelijk geholpenen en een mooi resultaat.

Barbara - ongeveer 4 jaar geleden

Heel professioneel.

Rachida - ongeveer 4 jaar geleden

Mijn wenkbrauwen door Melissa fantastisch gedaan! Vakvrouw! Heel erg blij mee☺️

Helma - ongeveer 4 jaar geleden

Heel goed! Ik ben altijd zeer tevreden.

Alida - ongeveer 4 jaar geleden

Heel vriendelijk en duidelijk uitgelegd.

Monique - ongeveer 4 jaar geleden

Goed en duidelijke uitleg, professioneel en mooi werk. Word goed gekeken wat bij je past (permanente wenkbrauwen) fijne ervaring!

Barbara - ongeveer 4 jaar geleden

Erg tevreden over de behandeling.

Natasja - ongeveer 4 jaar geleden

Weer super geholpen. zeer nette salon professionele medewerkers. Nemen echt de tijd voor je.perfect!!!

Refital - ongeveer 4 jaar geleden

Alles goed besproken en prima werk afgeleverd? ik heb weer wenkbrauwen in de juiste kleur❣️

Hetty - ongeveer 4 jaar geleden