Ben altijd weer helemaal blij met m'n wenkbrauwen!
Camille
-
ongeveer 4 jaar geleden
Altijd vriendelijk geholpenen en een mooi resultaat.
Barbara
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heel professioneel.
Rachida
-
ongeveer 4 jaar geleden
Mijn wenkbrauwen door Melissa fantastisch gedaan! Vakvrouw! Heel erg blij mee☺️
Helma
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heel goed! Ik ben altijd zeer tevreden.
Alida
-
ongeveer 4 jaar geleden
Heel vriendelijk en duidelijk uitgelegd.
Monique
-
ongeveer 4 jaar geleden
Goed en duidelijke uitleg, professioneel en mooi werk. Word goed gekeken wat bij je past (permanente wenkbrauwen) fijne ervaring!
Barbara
-
ongeveer 4 jaar geleden
Erg tevreden over de behandeling.
Natasja
-
ongeveer 4 jaar geleden
Weer super geholpen. zeer nette salon professionele medewerkers. Nemen echt de tijd voor je.perfect!!!
Refital
-
ongeveer 4 jaar geleden
Alles goed besproken en prima werk afgeleverd? ik heb weer wenkbrauwen in de juiste kleur❣️
Hetty
-
ongeveer 4 jaar geleden