Ik heb vandaag informatief gesprek gehad. Milena is zeer professioneel, ik heb uitgebreide informaties over de verschillende behandelingen gekregen. Ik kom zeker terug!
Top!
Goed en rustig geholpen. Alle vragen zijn beantwoord.
De behandeling begon keurig op de afgesproken tijd ๐
Vriendelijk en aardig, goede service, snelle behandeling en mooi resultaat ( eyliner pm)
Lieve behulpzame vrouw met ervaring, mooi gezet en erg blij mee!
Zeer goed ontvangen en duidelijke uitleg over de behandeling Ben blij met het resultaat
Afspraak betrof een intake. Heldere uitleg en goede eerste indruk.
Ik ben heel erg tevreden over de behandeling en de service. Wat ze beloven doen ze ook.
Blij dat ik deze stap heb genomen om bij jullie te komen. De specialist was heel precies en netjes te werk. Heel professioneel! Een mooie nette zaak. Dankjewel zo blij mee met de resultaat ๐น๐