5.0
gebaseerd op 917 reviews

Super Resultat ben erag blij mee!

Eldina - ongeveer 4 jaar geleden

Optijd,vakkundig geholpen.Ook rustig de tijd nemen voor behandeling,wat fijn is voor klant.

Marion - ongeveer 4 jaar geleden

altijd vriendelijke behandeling

Sharmila - ongeveer 4 jaar geleden

Zoals dag 1 altijd tevreden 😊

Amrieta - ongeveer 4 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling en erg vriendelijk geholpen.

Patricia - ongeveer 4 jaar geleden

New Skin, de dames zijn geweldig, zij doen hun werk professioneel, ik kom vanuit Dordrecht. Ik word altijd behandeld door Milena. Ik krijg veel complimenten voor mijn pmu wenkbrauwen. Ik stuur de mensen graag door naar deze toppers.

M.S.L. - ongeveer 4 jaar geleden

Ben altijd 100 % tevreden na de behandeling.

linda - ongeveer 4 jaar geleden

Vandaag super goed geholpen door melissa. Ben er weer super blij mee:)

Soraya - ongeveer 4 jaar geleden

Ik ben geweest voor mijn jaarlijkse ‘opfris’ behandeling
Permanente make-up van wenkbrauwen en eyeliner boven en onder . Het ziet er weer heel goed uit!
Mijn complimenten voor de zeer goede expertise en uitvoering van de permanente make-up! De dames zijn secuur en denken graag samen met jou mee
Ik krijg ook veel complimenten van andere vrouwen over de mooie wenkbrauwen en eyeliner.
De ontvangst in de zaak is heel gastvrij. Ik kom hier graag , ieder jaar weer!

Jeanette - ongeveer 4 jaar geleden

Fijne , professionele intake. Dat geeft vertrouwen.

Marianne - ongeveer 4 jaar geleden