5.0
gebaseerd op 917 reviews

Super vriendelijk en goed geholpen 👍🏽👍🏽⭐️

Mala - meer dan 3 jaar geleden

Super vriendelijk geholpen !!!!

Michelle - meer dan 3 jaar geleden

Super goed geholpen en we hebben veel lol gehad

Astrid - meer dan 3 jaar geleden
Sophie - meer dan 3 jaar geleden

Een fijne ontvangst, duidelijke uitleg over de behandeling. De behandeling heb ik zeer ontspannen en prettig ervaren.

Sunita - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk, neemt alle tijd voor je en legt alles goed uit.

Melissa - meer dan 3 jaar geleden
Ramona - meer dan 3 jaar geleden

Altijd voortreffelijk.

Odette - meer dan 3 jaar geleden

Mooie salon, aardige schoonheidsspecialist

Anne-Marieke - meer dan 3 jaar geleden
Johanneke - meer dan 3 jaar geleden