Iris
-
meer dan 3 jaar geleden
Dank je wel Melissa voor je professionele blik op mijn wenkies!
Annet
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne sfeer en blij met het resultaat 👍
Els
-
meer dan 3 jaar geleden
Een 10 + voor de behandeling, zeer professioneel en deskundig ik kom er herboren uit de behandeling.
Wat een verwennerij hoor. Dank je wel Team Extended Skin Solution
Odette
-
meer dan 3 jaar geleden
snelle afspraak.
al jaren kom ik hier, zeer tevreden .
mooi resultaat en zeer vriendelijke meisjes.
top
Ria
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd goed resultaat na behandeling massage heerlijke afsluiting
Frieda
-
meer dan 3 jaar geleden
Behandeling ging top! De specialiste was vriendelijk en luisterde goed naar wat ik wilde. Ik werd goed geïnformeerd. Een fijne ervaring dus!
Zoë
-
meer dan 3 jaar geleden
Beata
-
meer dan 3 jaar geleden
Heb hier voor ‘t eerst mijn wenkbrauwen laten doen en Milena heeft prachtig werk geleverd. Met scherpe blik en vaste hand mooie hairstrokes gezet. Ben er onwijs blij mee!
Annelice
-
meer dan 3 jaar geleden
Simone
-
meer dan 3 jaar geleden