Super professioneel en vriendelijke ontvangst. Ik raad Extended Skin Solutions aan iedereen.
Sunita
-
meer dan 3 jaar geleden
harstikke blij
maylini
-
meer dan 3 jaar geleden
Prima weer geholpen
Corry
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel tevreden, goed uitgelegd en heel blij met het resultaat.
Ineke
-
meer dan 3 jaar geleden
La Fleur
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijne en kundige behandeling gehad!
Jeannette
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik ben weer fijn geholpen, en mijn wenkbrauwen zien er weer top uit , ga jaarlijks om ze bij te werken.
Jeannet
-
meer dan 3 jaar geleden
Ten eerste is het resultaat altijd super. En ten tweede zijn ze erg vriendelijk. Geven de juiste tips en nemen de tijd voor je. Ik vind het een uitje.
Karen
-
meer dan 3 jaar geleden
Prettige en ontspannen sfeer in de salon. Melissa overlegt goed met je, wat vertrouwen geeft.
Henriëtte
-
meer dan 3 jaar geleden
Jose
-
meer dan 3 jaar geleden