5.0
gebaseerd op 917 reviews

Ik vind het heel fijn om ieder jaar weer geholpen te worden door Melissa,
Ik vind haar heel deskundig en krijg door het jaar heen vaak complimenten ,
Wat een mooie wenkbrauwen heeft u.
Joke.

Joke - meer dan 3 jaar geleden

Zeer professioneel, luisterde naar wat ik wil, gaf professionele advies voor de volgende afspraak. Vriendelijk.

Chang - meer dan 3 jaar geleden

goede uitleg, precies werk geleverd.

Miriam - meer dan 3 jaar geleden
Cartier - meer dan 3 jaar geleden

Melissa is een topper en heeft mijn wenkbrauwen weer perfect gedaan👍

Corinne - meer dan 3 jaar geleden

Melissa nam de tijd om voor het goed zetten van wenkbrauwen bij mij.

Jessi - meer dan 3 jaar geleden
Kimberley - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijke en professionele benadering. Dat geeft vertrouwen voor de behandeling en vervolg.
Resultaat is dan ook zoals verwacht .

Mirjam - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd, erg gezellig en lekker ontspannen.
Je voel.je eigen gelijk welkom als je binnen kom.

Monique - meer dan 3 jaar geleden

Weer zo fijn geholpen door Melati. Ze is zo vriendelijk. Zij legt ook alles goed uit wat ze gaat doen met welke producten. Mijn wenkbrauwen zijn weer top.

Anneke - meer dan 3 jaar geleden