Ik vind het heel fijn om ieder jaar weer geholpen te worden door Melissa,
Ik vind haar heel deskundig en krijg door het jaar heen vaak complimenten ,
Wat een mooie wenkbrauwen heeft u.
Joke.
Zeer professioneel, luisterde naar wat ik wil, gaf professionele advies voor de volgende afspraak. Vriendelijk.
goede uitleg, precies werk geleverd.
Melissa is een topper en heeft mijn wenkbrauwen weer perfect gedaan👍
Melissa nam de tijd om voor het goed zetten van wenkbrauwen bij mij.
Vriendelijke en professionele benadering. Dat geeft vertrouwen voor de behandeling en vervolg.
Resultaat is dan ook zoals verwacht .
Zoals altijd, erg gezellig en lekker ontspannen.
Je voel.je eigen gelijk welkom als je binnen kom.
Weer zo fijn geholpen door Melati. Ze is zo vriendelijk. Zij legt ook alles goed uit wat ze gaat doen met welke producten. Mijn wenkbrauwen zijn weer top.