Weet super goed geholpen. Dank je wel.
Inge
-
meer dan 3 jaar geleden
Ilkay
-
meer dan 3 jaar geleden
Vriendelijk, belangstellend en het belangrijkste: ter zake kundig. Aanrader.
Miriam
-
meer dan 3 jaar geleden
Vakkundig en goede service
Simone Olivia Danielle
-
meer dan 3 jaar geleden
Zoals altijd meer dan voortreffelijk.
Odette
-
meer dan 3 jaar geleden
Netjes en vriendelijke geholpen!
Liane
-
meer dan 3 jaar geleden
Vakkundig geholpen, nette ontvangst en perfecte wenkbrauwen. Aanrader!
Bibi
-
meer dan 3 jaar geleden
Goede service zoals afgesproken .
Amrieta
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik vond het geweldig, wederom ben erg tevreden over het behaalde resultaat
Ineke
-
meer dan 3 jaar geleden
Het was weer prima en gezellig! Dank je wel Milena!
Els
-
meer dan 3 jaar geleden