5.0
gebaseerd op 917 reviews

Weet super goed geholpen. Dank je wel.

Inge - meer dan 3 jaar geleden
Ilkay - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk, belangstellend en het belangrijkste: ter zake kundig. Aanrader.

Miriam - meer dan 3 jaar geleden

Vakkundig en goede service

Simone Olivia Danielle - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd meer dan voortreffelijk.

Odette - meer dan 3 jaar geleden

Netjes en vriendelijke geholpen!

Liane - meer dan 3 jaar geleden

Vakkundig geholpen, nette ontvangst en perfecte wenkbrauwen. Aanrader!

Bibi - meer dan 3 jaar geleden

Goede service zoals afgesproken .

Amrieta - meer dan 3 jaar geleden

Ik vond het geweldig, wederom ben erg tevreden over het behaalde resultaat

Ineke - meer dan 3 jaar geleden

Het was weer prima en gezellig! Dank je wel Milena!

Els - meer dan 3 jaar geleden