Heel ontspannend, vriendelijk en goed advies! Heerlijk geniet momentje
Nikkie
-
meer dan 3 jaar geleden
Carmelina
-
meer dan 3 jaar geleden
Caroline
-
meer dan 3 jaar geleden
Zoals altijd weer goed geholpen en een mooi resultaat!
Elyse
-
meer dan 3 jaar geleden
Fantastische wenkbrauwen en goeie service.
Patricia
-
meer dan 3 jaar geleden
Fijn contact en secure behandeling
Miriam
-
meer dan 3 jaar geleden
Vriendelijk personeel, mooie salon. Goede behandelingen. Zeer tevreden.
Corien
-
meer dan 3 jaar geleden
Was weer voortreffelijk en dankzeggend.
Odette
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik heb een gezichtsbehandeling laten doen en was heel fijn ,heerlijk ontspannen en goed afgelopen. Producten zijn van zeer goede kwaliteit heb ook wat erbij genomen om uit te proberen .
Amrieta
-
meer dan 3 jaar geleden
Prima en vriendelijk geholpen.
Ingrid
-
meer dan 3 jaar geleden