5.0
gebaseerd op 917 reviews

Heel ontspannend, vriendelijk en goed advies! Heerlijk geniet momentje

Nikkie - meer dan 3 jaar geleden
Carmelina - meer dan 3 jaar geleden
Caroline - meer dan 3 jaar geleden

Zoals altijd weer goed geholpen en een mooi resultaat!

Elyse - meer dan 3 jaar geleden

Fantastische wenkbrauwen en goeie service.

Patricia - meer dan 3 jaar geleden

Fijn contact en secure behandeling

Miriam - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk personeel, mooie salon. Goede behandelingen. Zeer tevreden.

Corien - meer dan 3 jaar geleden

Was weer voortreffelijk en dankzeggend.

Odette - meer dan 3 jaar geleden

Ik heb een gezichtsbehandeling laten doen en was heel fijn ,heerlijk ontspannen en goed afgelopen. Producten zijn van zeer goede kwaliteit heb ook wat erbij genomen om uit te proberen .

Amrieta - meer dan 3 jaar geleden

Prima en vriendelijk geholpen.

Ingrid - meer dan 3 jaar geleden