5.0
gebaseerd op 917 reviews

Kortom het was weer heerlijk. Dankjewel weer 😀

Anja - 3 maanden geleden
Diana - 3 maanden geleden

Ontzettend fijne behandeling gehad! Alles werd goed uitgelegd en goed advies gekregen voor vervolg behandelingen om huid te verbeteren.

Anita - 3 maanden geleden

Ik heb het geheel als heel prettig ervaren. Goede communicatie en ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat van mijn wenkbrauwen.

Marja - 3 maanden geleden

Super blij met mijn 1e keer infralash! Milene neemt uitgebreid de tijd voor je: adviseert goed en denkt mee (kleur, vorm, etc). Fijn dat ik dit adres heb gevonden, ik kom zeker terug :)

Laura - 3 maanden geleden

Leuke en prettige salon. Afspraken zijn goed te plannen via de site. Aanbod is inzichtelijk in tekst en beeld terug te vinden. Erg tevreden!

Johanneke - 3 maanden geleden
Isa - 3 maanden geleden

Altijd blij als ik mijn wenkbrauwen weer heb laten doen ❤️❤️❤️

Khadija - 3 maanden geleden

Super goed geholpen, heel mooi resultaat en professioneel. Top!

Bibi - 3 maanden geleden

Het was weer een heerlijke gezichtsbehandeling. Lucianne weet goed wat ze doet. En de massage is erg lekker. Kan het iedereen aanraden.

Anja - 4 maanden geleden