Kortom het was weer heerlijk. Dankjewel weer 😀
Ontzettend fijne behandeling gehad! Alles werd goed uitgelegd en goed advies gekregen voor vervolg behandelingen om huid te verbeteren.
Ik heb het geheel als heel prettig ervaren. Goede communicatie en ik ben zeer tevreden over de behandeling en het resultaat van mijn wenkbrauwen.
Super blij met mijn 1e keer infralash! Milene neemt uitgebreid de tijd voor je: adviseert goed en denkt mee (kleur, vorm, etc). Fijn dat ik dit adres heb gevonden, ik kom zeker terug :)
Leuke en prettige salon. Afspraken zijn goed te plannen via de site. Aanbod is inzichtelijk in tekst en beeld terug te vinden. Erg tevreden!
Altijd blij als ik mijn wenkbrauwen weer heb laten doen ❤️❤️❤️
Super goed geholpen, heel mooi resultaat en professioneel. Top!
Het was weer een heerlijke gezichtsbehandeling. Lucianne weet goed wat ze doet. En de massage is erg lekker. Kan het iedereen aanraden.