Wat een service en een kennis zeg. Ook de Thaise massage was geweldig. Een heel goede aanvulling voor de salon.
Altijd super geholpen! Er word geluisterd naar je feedback en eigenlijk is het altijd ook gewoon gezellig. Ik kom 1x per jaar voor een touch up van permanente make up maar zo voelt het niet en tegen die tijd kan ik niet geloven dat er alweer een jaar voorbij is.
Vandaag opnieuw genoten van de behandeling en als herboren eruit gekomen. Klantvriendelijk, service gericht en zorgzaam. Complimenten.
Super service, vriendelijk en altijd tevreden de deur uit. Aanrader
Professioneel en schoon salon. Altijd vriendelijk en behandeling perfect.
Fijne en vriendelijke behandeling
Fijn geholpen, goed advies!
Professioneel en vriendelijk. Mijn wimpers zien er weer mooi uit!
het was informatief en prettig
Milena luistert goed naar de klant wat je wilt. Ze is zeer deskundig en neemt ook echt alle tijd voor je. Kortom heel klantvriendelijk.