5.0
gebaseerd op 917 reviews

Wat een service en een kennis zeg. Ook de Thaise massage was geweldig. Een heel goede aanvulling voor de salon.

Anjo - 4 maanden geleden

Altijd super geholpen! Er word geluisterd naar je feedback en eigenlijk is het altijd ook gewoon gezellig. Ik kom 1x per jaar voor een touch up van permanente make up maar zo voelt het niet en tegen die tijd kan ik niet geloven dat er alweer een jaar voorbij is.

Marcella - 4 maanden geleden

Vandaag opnieuw genoten van de behandeling en als herboren eruit gekomen. Klantvriendelijk, service gericht en zorgzaam. Complimenten.

Odette - 4 maanden geleden

Super service, vriendelijk en altijd tevreden de deur uit. Aanrader

Ciska - 5 maanden geleden

Professioneel en schoon salon. Altijd vriendelijk en behandeling perfect.

Bernadett - 5 maanden geleden

Fijne en vriendelijke behandeling

Monique - 5 maanden geleden

Fijn geholpen, goed advies!

Sharon - 5 maanden geleden

Professioneel en vriendelijk. Mijn wimpers zien er weer mooi uit!

Sidney - 5 maanden geleden

het was informatief en prettig

Bea - 5 maanden geleden

Milena luistert goed naar de klant wat je wilt. Ze is zeer deskundig en neemt ook echt alle tijd voor je. Kortom heel klantvriendelijk.

Anja - 5 maanden geleden