5.0
gebaseerd op 917 reviews

Goed geholpen en een hele mooie pmu gezet

Rachelle - 5 maanden geleden

Iedere keer heel vriendelijk en deskundig geholpen!!

Wilma - 5 maanden geleden

Vriendelijk, professioneel, helemaal oké 👍🏼

Mieke - 5 maanden geleden

Altijd uitstekende service!

Monique - 5 maanden geleden

Werd heel netjes behandeld. Er werd goed uitgelegd en duidelijk over de dingen die ik wou weten van me gezicht verzorging. Super sociaal en erg goeie tips mee gekregen. Kom snel weer langs 🩷

Maureen - 5 maanden geleden

De afspraak ging op tijd door, ik werd vriendelijk geholpen en het resultaat is prima.

Jutta - 5 maanden geleden

Super fijn geholpen. Goede service

Kimberley - 5 maanden geleden

Heel vriendelijk en alles goed uitgelegd! Zeer tevreden! Mooi en luxe salon ook. :-)

Selma - 5 maanden geleden

Vandaag opnieuw genoten van de behandeling. Ik lijk steeds jonger te worden na een behandeling.

Echt een aanrader, verwen u zelf bij Extended.

Ontspan, geniet en de rust geweldig.

Odette - 5 maanden geleden

Prettig en professioneel.

Anja - 5 maanden geleden