Goed geholpen en een hele mooie pmu gezet
Iedere keer heel vriendelijk en deskundig geholpen!!
Vriendelijk, professioneel, helemaal oké 👍🏼
Altijd uitstekende service!
Werd heel netjes behandeld. Er werd goed uitgelegd en duidelijk over de dingen die ik wou weten van me gezicht verzorging. Super sociaal en erg goeie tips mee gekregen. Kom snel weer langs 🩷
De afspraak ging op tijd door, ik werd vriendelijk geholpen en het resultaat is prima.
Super fijn geholpen. Goede service
Heel vriendelijk en alles goed uitgelegd! Zeer tevreden! Mooi en luxe salon ook. :-)
Vandaag opnieuw genoten van de behandeling. Ik lijk steeds jonger te worden na een behandeling.
Echt een aanrader, verwen u zelf bij Extended.
Ontspan, geniet en de rust geweldig.
Prettig en professioneel.