5.0
gebaseerd op 917 reviews

Goede uitgebreide uitleg en advies gekregen

Sabine - ongeveer een maand geleden
Natasja - ongeveer een maand geleden

Een vriendelijk ontvangst en uiterst correcte en duidelijke behandeling. Goede voorlichting en duidelijke uitleg behandeling en nazorg.

Marianne - ongeveer een maand geleden

Vriendelijk en professioneel geholpen.
Verstand van zaken en geeft goede tips/adviezen mee

Hannah - ongeveer een maand geleden

Voor de eerste X hier door Milena geholpen voor mijn PMU eyeliner boven/onder
Vriendelijk & professioneel, goede uitleg en nazorg
Kom graag terug !

Marijke - ongeveer een maand geleden
Jolanda - ongeveer 2 maanden geleden

Heel gezellig en prettige behandeling.

Annemarie - ongeveer 2 maanden geleden

Prettige persoon, vriendelijk en zeer professioneel. Duidelijke uitleg.

Astrid - ongeveer 2 maanden geleden

Zo fijn en vriendelijk geholpen. En enorm
Blij met het resultaat

Eva - ongeveer 2 maanden geleden

Ik ben vandaag geweest om mijn wimpers te liften,
ben super blij ermee ziet er heel natuurlijk uit ❤️

Amrieta - ongeveer 2 maanden geleden