Goede uitgebreide uitleg en advies gekregen
Sabine
-
ongeveer een maand geleden
Natasja
-
ongeveer een maand geleden
Een vriendelijk ontvangst en uiterst correcte en duidelijke behandeling. Goede voorlichting en duidelijke uitleg behandeling en nazorg.
Marianne
-
ongeveer een maand geleden
Vriendelijk en professioneel geholpen.
Verstand van zaken en geeft goede tips/adviezen mee
Hannah
-
ongeveer een maand geleden
Voor de eerste X hier door Milena geholpen voor mijn PMU eyeliner boven/onder
Vriendelijk & professioneel, goede uitleg en nazorg
Kom graag terug !
Marijke
-
ongeveer een maand geleden
Jolanda
-
ongeveer 2 maanden geleden
Heel gezellig en prettige behandeling.
Annemarie
-
ongeveer 2 maanden geleden
Prettige persoon, vriendelijk en zeer professioneel. Duidelijke uitleg.
Astrid
-
ongeveer 2 maanden geleden
Zo fijn en vriendelijk geholpen. En enorm
Blij met het resultaat
Eva
-
ongeveer 2 maanden geleden
Ik ben vandaag geweest om mijn wimpers te liften,
ben super blij ermee ziet er heel natuurlijk uit ❤️
Amrieta
-
ongeveer 2 maanden geleden