Fijne behandeling.
Wenkbrauwen zijn weer mooi.
Lucia
-
2 maanden geleden
Jeannette
-
2 maanden geleden
Ik ben heel blij met de PMU voor wenkbrauwen en lippen. Prachtig gezet en fijne zorg. Dank je wel.
Rianne
-
3 maanden geleden
Weer een uitstekende behandeling gekregen. Echt top!
Elsiena
-
3 maanden geleden
Hele lieve specialiste die mij geholpen heeft. Ze heeft het weer keurig bij gewerkt. Heel erg blij mee!
Anja
-
3 maanden geleden
Een gezellige en heerlijk uurtje.
Mijn wenkbrauwen zijnnweer super mooi 👍🏻
Joke
-
3 maanden geleden
Fijn en professioneel geholpen,mooi bedrijf
Lenie
-
3 maanden geleden
Ingrid
-
3 maanden geleden
Geweldig behandelingen van twee fantastische mensen,
Lia
-
3 maanden geleden
Deskundig en Vriendelijk.
Yvonne
-
3 maanden geleden