5.0
gebaseerd op 917 reviews

Fijne behandeling.
Wenkbrauwen zijn weer mooi.

Lucia - 2 maanden geleden
Jeannette - 2 maanden geleden

Ik ben heel blij met de PMU voor wenkbrauwen en lippen. Prachtig gezet en fijne zorg. Dank je wel.

Rianne - 3 maanden geleden

Weer een uitstekende behandeling gekregen. Echt top!

Elsiena - 3 maanden geleden

Hele lieve specialiste die mij geholpen heeft. Ze heeft het weer keurig bij gewerkt. Heel erg blij mee!

Anja - 3 maanden geleden

Een gezellige en heerlijk uurtje.
Mijn wenkbrauwen zijnnweer super mooi 👍🏻

Joke - 3 maanden geleden

Fijn en professioneel geholpen,mooi bedrijf

Lenie - 3 maanden geleden
Ingrid - 3 maanden geleden

Geweldig behandelingen van twee fantastische mensen,

Lia - 3 maanden geleden

Deskundig en Vriendelijk.

Yvonne - 3 maanden geleden