5.0
gebaseerd op 917 reviews

Heel erg tevreden. Mooi resultaat. Heel erg klantvriendelijk.

Henny - 22 dagen geleden

Vandaag weer eerlijk advies gekregen. Je gezicht is je visite kaartje dus je wilt hierin serieus worden genomen. Extended Skin geeft vertrouwen en laat je stralen. Waard om wat extra km voor te rijden. - Leanne Lena

Leanne - 25 dagen geleden

Nu voor de tweede keer langs geweest voor lip fillers. De arts is kundig en denkt goed mee, wat fijn is en maakt dat je vertrouwd op de expertise. De medewerkers en arts zijn beiden erg aardig en klantvriendelijk.

Kimberley - 25 dagen geleden

Heel fijn geholpen . Heerlijke massage, fijne producten . Lieve dames . Altijd in voor een praatje en geïnteresseerd in je . Fijn gevoel altijd. En weer mooie wenkbrauwen. 😉

Henny - 26 dagen geleden

Het was weer fijn om bij jullie te zijn geweest.
De gezichtsbehandeling was ook heerlijk! En de wenkbrauwen kunnen er weer “ een jaar tegen”…….

Annette - 26 dagen geleden

Met zorg behandeld. Heel goede begeleiding

Anjo - ongeveer een maand geleden

Altijd weer blij na mijn bezoek voor het bijwerken van mijn wenkbrauwen. Na de zomer afspraak maken voor eyeliners, wordt vast ook heel mooi!

Caroline - ongeveer een maand geleden

Weer een super fijne behandeling bij Lucianne gehad. Ze is heel kundig, ze weet wat ze doet en ze is ook nog super lief. Dankjewel weer :-)

Anja - ongeveer een maand geleden

Nam goed de tijd om dingen uit te leggen, advies te geven.
Mooie verzorgde salon

Petra - ongeveer een maand geleden

Fijne omgeving goede service heel aardig personeel

Jose - ongeveer een maand geleden