Heel erg tevreden. Mooi resultaat. Heel erg klantvriendelijk.
Vandaag weer eerlijk advies gekregen. Je gezicht is je visite kaartje dus je wilt hierin serieus worden genomen. Extended Skin geeft vertrouwen en laat je stralen. Waard om wat extra km voor te rijden. - Leanne Lena
Nu voor de tweede keer langs geweest voor lip fillers. De arts is kundig en denkt goed mee, wat fijn is en maakt dat je vertrouwd op de expertise. De medewerkers en arts zijn beiden erg aardig en klantvriendelijk.
Heel fijn geholpen . Heerlijke massage, fijne producten . Lieve dames . Altijd in voor een praatje en geïnteresseerd in je . Fijn gevoel altijd. En weer mooie wenkbrauwen. 😉
Het was weer fijn om bij jullie te zijn geweest.
De gezichtsbehandeling was ook heerlijk! En de wenkbrauwen kunnen er weer “ een jaar tegen”…….
Met zorg behandeld. Heel goede begeleiding
Altijd weer blij na mijn bezoek voor het bijwerken van mijn wenkbrauwen. Na de zomer afspraak maken voor eyeliners, wordt vast ook heel mooi!
Weer een super fijne behandeling bij Lucianne gehad. Ze is heel kundig, ze weet wat ze doet en ze is ook nog super lief. Dankjewel weer :-)
Nam goed de tijd om dingen uit te leggen, advies te geven.
Mooie verzorgde salon
Fijne omgeving goede service heel aardig personeel