Goede service, goede hygiëne, top vakkundigheid.
Hansje
-
meer dan 3 jaar geleden
Ik werd vriendelijk ontvangen en was op tijd aan de beurt. De behandeling werd, zoals altijd, goed uitgevoerd door Melissa.
Jutta
-
meer dan 3 jaar geleden
Aardig,vriendelijk Duidelijke uitleg! Heeft er verstand van!
Sophia
-
meer dan 3 jaar geleden
Snel en vakkundig en vriendelijk
Gerie
-
meer dan 3 jaar geleden
Melissa erg aardig en nam uitgebreid de tijd voor je!
Margreeth
-
meer dan 3 jaar geleden
WEER GOED GEHOLPEN !!!
Laura
-
meer dan 3 jaar geleden
Altijd mega tevreden. Super fijne sfeer, deskundig advies en prachtig resultaat.
Marjon
-
meer dan 3 jaar geleden
Yinrah
-
meer dan 3 jaar geleden
Erg professioneel en kundig. Ben ontzettend blij en tevreden over het resultaat (combi brows behandeling).
Carmelina
-
meer dan 3 jaar geleden
Melody
-
meer dan 3 jaar geleden