5.0
gebaseerd op 917 reviews

Goede service, goede hygiëne, top vakkundigheid.

Hansje - meer dan 3 jaar geleden

Ik werd vriendelijk ontvangen en was op tijd aan de beurt. De behandeling werd, zoals altijd, goed uitgevoerd door Melissa.

Jutta - meer dan 3 jaar geleden

Aardig,vriendelijk Duidelijke uitleg! Heeft er verstand van!

Sophia - meer dan 3 jaar geleden

Snel en vakkundig en vriendelijk

Gerie - meer dan 3 jaar geleden

Melissa erg aardig en nam uitgebreid de tijd voor je!

Margreeth - meer dan 3 jaar geleden

WEER GOED GEHOLPEN !!!

Laura - meer dan 3 jaar geleden

Altijd mega tevreden. Super fijne sfeer, deskundig advies en prachtig resultaat.

Marjon - meer dan 3 jaar geleden
Yinrah - meer dan 3 jaar geleden

Erg professioneel en kundig. Ben ontzettend blij en tevreden over het resultaat (combi brows behandeling).

Carmelina - meer dan 3 jaar geleden
Melody - meer dan 3 jaar geleden