5.0
gebaseerd op 917 reviews

Super als altijd

Marcella - meer dan 3 jaar geleden
Getruud - meer dan 3 jaar geleden

Wenkbrauwen en lippen goed gedaan, mooie vorm en kleur!

Astrid - meer dan 3 jaar geleden

Ik voel me welkom ๐Ÿ‘๐Ÿป
Ze werken op tijd .
En het was gezellig .
Ga zo door .

Joke - meer dan 3 jaar geleden

Heel fijn en vertrouwd.

Zaida - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk en deskundig.

Mieny - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk professionele ๐Ÿ˜€

Patricia - meer dan 3 jaar geleden

weer fantastisch!! erg blij met het resultaat (alweer :))

Nicoline - meer dan 3 jaar geleden
Charlotte - meer dan 3 jaar geleden

Het was een prettige ervaring. Goed ontvangen met een lekker kopje koffie. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en gerustgesteld. De ruimtes allemaal even schoon en netjes, wat mij een goed gevoel gaf. Het resultaat is heel mooi en strak, nu thuis aan de slag en me aan de regels houden voor het herstel, dan heb ik straks mijn mooie wenkbrauwen!

Inez - meer dan 3 jaar geleden